грудень 10, 2020

Інвентаризація складських запасів в «1С:Управління невеликою фірмою для України»

1. Підготовка до інвентаризації

Документ знаходиться в розділі «Закупівлі».

Створюємо новий документ кнопкою «Створити».

У новому документі ставимо дату інвентаризації. У полі «Склад» автоматично обирається «Основной склад», який в системі є за замовчуванням. Можна вибрати інший склад або створити новий, якщо його ще не ввели в систему.

Якщо в базі вже ведеться облік, то можна скористатися кнопкою «Заповнити за залишками на складі». Якщо в базі ще немає залишків, то використовується кнопка «Підібрати»

Кнопкою «Підібрати» вибираємо необхідну номенклатуру в правій верхній таблиці. Далі подвійним кліком миші перекидаємо її в нижню таблицю.

Якщо зручно в документі брати тільки одну групу товарів, то її попередньо можна відібрати, виділивши потрібну групу в вікні ліворуч. Після заповнення всього списку в нижній таблиці натискаємо кнопку «Перенести в документ».

Усі позиції перенесуться в табличну частину документа. В підборі автоматично кількість виставляється рівною 1, тому колонка «Кількість» теж буде заповнена.

Обнулити фактичну кількість можна кнопкою «Заповнити».

Записуємо документ і кнопкою «Друк» роздруковуємо будь-яку форму для проведення інвентаризації.

2.Оформлення результату інвентаризації в базі

Після проведення інвентаризації заносимо результати в документ в колонку «Кількість». У колонці «Відхилення» автоматично прораховується різниця між обліковою кількістю і введенною.

Після заповнення документа проводимо його.

Якщо інвентаризація проводиться перед початком ведення обліку в базі, то на підставі документа Інвентаризації вводиться документ «Введення початкових залишків». Якщо інвентаризація планова і є відхилення, то на підставі Інвентаризації надлишки проводяться в базі документом «Оприбуткування запасів», а недостачі – документом «Списання запасів».