березень 12, 2020

Заняття 4. Контрагенти. Договори. Юридичні та фінансові зобов'язання. Послуги

Заняття 4. Контрагенти. Договори. Юридичні та фінансові зобов'язання. Послуги

1. Налаштування довідника програм (для вигрузки dbf)

У модулі «Довідники» обираємо розділ «Довідники (бюджет)», пункт меню «Програми».

Налаштування довідника програм потрібне для вигрузки Кошторису у dbf файл для казначейства. Для кожної програми, по якій створюємо кошторис, проставляємо відповідний Код доходу (9900000000 — державний бюджет, код до місцевого бюджету обираємо з довідника Код КОАТУУ http://dovidnyk.in.ua/directories).

2. Контрагенти

Щоб знайти список контрагентів, переходимо у модуль «Довідники» та обираємо пункт меню «Контрагенти».

Заходимо в Групи класифікації і вибираємо групу. Далі переходимо на закладку Довідник організацій та створюємо картку за допомогою кнопки «Додати».

Заповнюємо картку контрагента. Адресу вводимо у поле «Адреса за класифікатором».

3. Договори

   3.1 Новий договір

Список договорів знаходиться у модулі «Довідники», пункті меню «Контрагенти».

Додаємо договір кнопкою «Додати». Обираємо Тип договору, Розпорядник та Контрагента зі списку.

На закладці «Реквізити» система автоматично заповнить банківський рахунок, що вказаний у розділі «Банківські рахунки» в карточці контрагента. У «Розрахунках» прописуємо суму договору.

Також заповняємо поле «Обґрунтувати процедуру закупівлі» та рахунок з постачальником на вкладці «Додатково».

Для договорів постачання товарів та послуг проставляємо галочку «Замовник».

  3.2 Специфікація до договору

У реєстрі договорів обираємо потрібний договір. Переходимо на нижню закладку Специфікації по договору, натискаємо кнопку Додати.

Зазначаємо тип процесу — «Специфікація на закупівлю». Проставляємо номер документу, дату. Поля на закладці «Реквізити» система заповнить автоматично.

Переходимо до додавання Специфікації по договору (рядки). Обираємо тип рядка, та код ТМЦ.

4. Юридичні та фінансові зобов'язання. Реєстри

У списку договорів, що відкриваємо за допомогою пункту меню «Договори» (пункт 2), формуємо Юридичне Зобов’язання за допомогою кнопки «Розрахунок».

Обираємо модуль «Банк», розділ «Зобов’язання», пункт меню «Юридичні/фінансові зобов’язання».

Далі зі всіма документами працюємо в одному журналі «Юридичні/Фінансові зобов’язання», вводячи послідовно документи на підставі одне одного.

Для вивантаження Юридичного зобов’язання в dbf формат натискаємо кнопку «Додати» і вводимо документ Реєстр ЮЗ. Заповнюємо обов’язкові поля: Програми, Фонди, Дати, за якими формуємо реєстр.

Кнопкою «Розрахунок» формуємо рядки до яких, буде відібрано інформацію з проведених раніше документів юридичних зобов’язань.

Щоб побачити рядки документа, за допомогою кнопки «Більше» знаходимо «Рядки».
Щоб вигрузити реєстр у dbf-форматі необхідно перевести документ на стадію «Проведено» за допомогою кнопки «Надіслати вперед» та натиснути кнопку «Розрахунок».

Необхідно вибрати папку, для збереження файлу та натиснути ОК.
На підставі ЮЗ вводимо фінансове зобов’язання за допомогою кнопки «Розрахунок».

Реєстр ФЗ формуємо та вивантажуємо подібно до реєстру ЮЗ.
Платіжне доручення додаємо кнопкою «Розрахунок». Реєстр Платіжних доручень формуємо та вивантажуємо подібно до реєстрів ЮЗ та ФЗ.
Платіжне доручення, що є на стадії «Проведено» проводимо по банку кнопкою «Розрахунок».

Після цієї дії буде введений та проведений по бухгалтерському обліку документ «Банківська виписка». Подивитись на проведений по банку документ та сформовані проводки можна, якщо натиснути кнопку «Документи» та вибрати його у таблиці «Прив’язки документів».

5. Послуги отримані

Список послуг знаходиться в модулі «Послуги», пункті меню «отримані послуги».

Після додавання нового документу, Зазначаємо тип процесу, № документу та дату. Заповнюємо поле «Одержувач» та обираємо контрагента, із довідника обираємо договір.

Переходимо на Рядки документу. Обираємо із довідника Код ТМЦ, прописуємо кількість, ціну, ПДВ, КЕКВ та заповнюємо аналітику.

Обираємо заголовок, натискаємо Провести.