березень 1, 2021

ІМЕД – рішення для управління медичним закладом

Популярність приватних медичних установ постійно зростає, оскільки вони здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різних досліджень. Саме якісна діагностика дозволяє і прискорює постановку правильного діагнозу.

Основним завданням медичної інформаційної системи є створення єдиної централізованої бази приватного медичного закладу, в якій зосереджені дані про діяльність підприємства.

До інших важливих переваг використання медичних інформаційних систем відносяться:

  • швидкий доступ до необхідної інформації;
  • підвищення ефективності персоналу за рахунок автоматизації операцій / завдань;
  • безпечне зберігання даних;
  • швидка звітність про стан справ в компанії;
  • можливість швидкої реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря;
  • ведення графіка прийомів лікарів і планування завантаженості кабінетів;
  • ведення клієнтської бази в CRM-системі;
  • інтеграція з IP телефонією;
  • автоматизація бухгалтерського обліку;
  • можливість контролю великих масивів інформації;
  • управління персоналом та розрахунок заробітної плати;
  • управлінська звітність.

Програма Імед впорядкує роботу основних бізнес процесів вашого медичного закладу.

Як це працює?

1. Для адміністратора:

  • Формування графіка прийому лікарів, які працюють в клініці на постійній або нерегулярній основі.
  • Ведення графіка прийому, контроль завантаженості лікарів та кабінетів.
  • Оформлення авансових послуг, договорів, замовлень. Система ІМЕД дозволяє автоматично формувати договори на основі даних, отриманих при реєстрації пацієнта.
  • Call-центр. При вхідному дзвінку в клініку оператор отримує всю необхідну інформацію про клієнта – перелік послуг, які він раніше замовляв, наявність заборгованості за попередні візити.
  • CRM для оператора. Програма сама відправляє клієнтам смс-повідомлення з підтвердженням запису та інформацією про день та час візиту.
  • Автоматизоване робоче місце касира дозволяє: вести касові операції; відкривати та закривати касу з внесенням поточних залишків; приймати та видавати грошові кошти; формувати звіти по касових операціях.

2. Для лікаря:

  • Робочий стіл лікаря. Доступ до графіку прийому, де події позначені різними маркерами, що дає можливість орієнтуватися в графіку відвідування простіше. Наприклад: рожевим виділено вільний час для запису на прийом, блакитним – пацієнт записаний на прийом, час зайнятий. Жовтим – пацієнт вже в клініці і очікує прийому.
  • Швидкий доступ до інформації про пацієнта: перелік поточних послуг та рекомендацій; можливість перегляду попередніх діагнозів, результатів обстежень, курси лікування;що повинен виконати лікар для даного пацієнта; записи на інші дати та до інших спеціалістів; заключення лікаря; результати лабораторних аналізів; перелік замовлених послуг.
  • Створення шаблону протоколу спеціаліста.
  • Можливість швидко відправити протокол прийому на електронну пошту пацієнтові.
  • Кодування за системою ICPC-2. Міжнародна класифікація первинної медичної допомоги (ІСРС) – це найбільш поширена класифікація, яка використовується на первинній ланці в багатьох країнах світу. Головний принцип системи – розуміння того, що в первинній медичній допомозі важливим є не тільки погляд лікаря на проблему пацієнта (діагноз), але і причина звернення пацієнта за медичною допомогою, тому в ІСРС-2 можна кодувати причину звернення пацієнта.

3. Для медсестри:

  • Швидкий доступ до графіку прийому пацієнтів.
  • Можливість формувати журнал прийому пацієнтів.
  • Інтеграція з лабораторною службою позбавляє від подвійної роботи і дозволяє отримувати результати аналізів автоматично.
  • Списання використаних в процесі маніпуляцій матеріалів.
  • Контролювання отриманих результатів діагностичних досліджень.

4. Для пацієнта:

  • Наявність електронної медичної картки, де зберігається вся інформація: контактні дані, історія його візитів, історія діагнозів з результатами обстежень, лабораторних аналізів, зображеннями з медичних приладів, курсами лікування; довідки, виписки тощо.
  • Залучення послуг страхових компаній.

5. Бухгалтерія

  • ІМЕД інтегрується з рішеннями «BAS Бухгалтерія ПРОФ» та «BAS Бухгалтерія КОРП».
  • Електронна звітність для ФОП.
  • Ведення складського обліку витратних матеріалів та медикаментів.
Цвет ссылок

Більше про ці операції можна дізнатись з інструкцій на сайті Імед https://imed.co.ua/instructions/instrukcii-po-roboti-v-programi-imed.