грудень 2, 2020

CRM в «1С: Управління невеликою фірмою для України»

Рішення «Управління невеликою фірмою для України»  (УНФ) дає можливість поєднання в одній базі CRM  системи та облікової системи.  Розглянемо декілька можливостей  УНФ , як  CRM  системи.

1.Клієнтська база та історія взаємодії з клієнтами.

Основа будь-якої CRM системи – клієнтська база.  Картка клієнта в базі має можливості  для заповнення інформації, що необхідна для збереження даних, як CRM, так і облікової системи:

На головній сторінці буде відображений той контакт, котрий вказан основним на вкладці «Контакти».

Внесення контактів відбувається у відповідному довіднику.

Контакти можуть бути прив’язані до одного або декількох контрагентів, і тоді   вони відображаються у карточці клієнта. Або не прив’язані ні до якого.

Історія взаємодії з клієнтами знаходиться на вкладці «Події», що є у  карточці контрагента:

Можна додати будь- яку подію за допомогою кнопки «Створити», а також скористатися фільтром відбору, який знаходиться  праворуч від списку.

До картки контрагента можна приєднати будь- які файли:

Облік  клієнтів в базі ведеться у розрізі договорів. Картка договору має багато зручних можливостей по внесенню інформації.

Є декілька типових шаблонів договорів, які можна відредагувати або додати свої шаблони.

Ліворуч від кнопки друку є кнопка, за допомогою якої можна відправити друковані форми по електронній пошті.

Якщо реального договору з клієнтом не їснує , картку договору з ним все одно потрібно внести в систему, бо політика ціноутворення теж прив’язана до картки договору клієнта. Можна назначити певний вид цін для контрагента, а також при необхідності, вид знижки або націнки:

2.Ліди

В УНФ є довідник лідів, який можна вести в ручному режимі, додаючи та заповнюючи картку ліда:

Картка ліда має достатньо інформації щодо опрацювання з ним. Можна вказати контакти, джерело. Вкладка  Події  має аналогічний відповідній вкладці у довіднику Контрагенти функціонал.

Після опрацювання Ліда можна перевести у Покупці або надати позначку «Неякісний лід».

Картки Лідів в УНФ можна ще завантажити з файла з роздільниками форматів  xlsx, csv, вказуючи при завантаженні поля бази даних, в які інформація повинна потрапити.

3.Воронка продаж

На  основі даних, що введені в систему у довідники Лідів, Контрагентів ,  документів замовлень  та продажу в базі формується  звіт «Воронка продаж».

Це один із основних інструментів CRM маркетингу, який дозволяє описати етапи проходження кінцевого споживача від зацікавленості продуктом до його покупки.

Звіт наочно показує кількісне співвідношення лідів, покупців і замовлень на різних етапах.

Існує декілька варіантів звіту. В залежності від обраного варіанту звіт виведе показники кількості, конверсії (лідів в покупці, покупців в замовлення, замовлення в продажі), суми.

Кожному покупцю та кожному ліду назначається відповідальний менеджер у довідниках. Тоді у звіті можна відібрати або порівняти дані про відповідальних менеджерів:

Також звіт дає можливість порівняння по джерелу залучення, що  дозволяє проаналізувати маркетингову ефективність цих джерел.